Mike Gascoyne, a Lotus Racing technikai igazgatója egy interjúban elárulta, hogy az eredetileg tervezett Renault hajtáslánc helyett azért döntöttek a Red Bull Racing megoldása mellett, mert a jövő évi autó már pull-rod rendszerű hátsó felfüggesztéssel készül majd. A Renault nem tudott olyan váltót nyújtani, amely alkalmas lett volna (mivel a váltó kiképzése erősen behatárolja a rászerelt felfüggesztés elrendezését), de a Red Bull már két éve így készül. Mellesleg ezzel a döntéssel ugyanúgy a Renault motort használhatják, mint azt eredetileg is tervezték.
Eddig pull-rod felfüggesztést a hátsó futóműnél Red Bull és a Toro Rosso használt tavaly óta, ám valószínű, hogy mivel a jövő évi szabályok (duplafenekű diffúzorok betiltása) remek lehetőséget adnak a megoldás használatára, más csapatok is mellette döntenek majd. Idén a Red Bull annak ellenére döntött a megoldás megtartása mellett, hogy a diffúzor különleges megoldása miatt nemcsak a dupla fedélnek, de a kipufogó áramlásának is helyet kellett hagyni, feljebb emelve a bekötési pontot.
Utolsó kommentek